Вестник Земя

                       Коопмедия                      ЦКС
                      НАЦИОНАЛЕН КООПЕРАТИВЕН ВСЕКИДНЕВНИК

Вестник Земя - първа страница

Вт25062019

Брой 119, Година XXX

            Валута: 1 USD = 1.71654 BGN ↓ 1 GBP = 2.18859 BGN ↑ 1 CHF = 1.76058 BGN ↓
Back Вие сте тук:Начало Икономика (2) Търговската марка „България”струва… 54 млрд. долара

Търговската марка „България”струва… 54 млрд. долара

Зaпитвaли ли cтe ce кoлкo cтpyвa eднa дъpжaвa? Ha тoзи въпpoc oтгoвop дaвaт oт Вrаnd Fіnаnсе. Te зa пopeднa гoдинa пoдpeждaт в клacaция дъpжaвитe кaтo тъpгoвcки мapки пyбликвaт cпиcъкнa тяxнaтa цeнa. поред данните им България струва точно 54 млрд. долара. Тя се нарежда на 70-та позиция в класацията за 2018 г. от 100 държави, като се изкачва с 15% спрямо 2017 г., когато е била на 74 място и е струвала 47 млрд. долара. Тя е непосредствено след Гватемала и Мароко. поред Brand Finance националната марка е най-важният актив на всяка държава в днешния глобален свят. Тя насърчава инвестициите, добавя стойност към износа и привлича туристи. Докладът показва и последствията от икономическите щети, които могат да бъдат причинени от глобални събития и лошо управление на „националната марка“. Челното място в тазгодишната класация отново заема САЩ. Марката се оценява на 25,899 трилиона долара, като е увеличила стойността си с цели 23% в сравнение с миналата година. Това показва, че американската икономика се разширява с бързи темпове и този растеж се очаква да продължи и през следващите месеци, отбелязва Brand Finance. аред с БВП, продажбите на потребителите, поръчките в строителството, износа на автомобили и други показатели за растеж показват, че икономиката на САЩ е в истински „бум“. В допълнение наложените от САЩ мита също създават по-благоприятна бизнес среда. След нея се нарежда Китай с 12,779 трлн. долара и ръст с 25%. Тя е следвана от Германия, Великобритания, Япония, Франция, Канада, Италия, Индия и Южна Корея. Русия се нарежда на 18 място с 830 млрд. долара., но без никакъв ръст в проценти. Турция е на 34 място, като слиза с цели 10 места надолу, в сравнение с 2017 г. Тя се оценява на 382 млрд. долара и отбелязва драстичен спад в проценти – 33% надолу. ърция е на 59 място с 87 млрд. долара и 8% ръст. Голям е ръстът на процентите при Словения – 29%, като страната се нарежда на 62 място. Хърватия е на 77 място с 24% ръст. Сърбия заема 80-то място със 17% ръст, а Македония за поредна година отсъства от класацията на Brand Finance за най-скъпите нации като бранд в света.

България

Култура

Спорт

Мария Оряшкова донесе първо злато на България от Минск

Мария Оряшкова донесе първо злато на България от Минск

След два дни състезателката ни по самбо ще мери сили и в схватките по борба

Мария Оряшкова спечели първия медал за България на Европейските и...

Прочети още:

Loading...

Свят

Земеделие

5,4 евро за килограм череши? Да, но след 5 години

5,4 евро за килограм череши? Да, но след 5 години

Родната ни стока се пласира в най-ниския ценови клас в Европа, за разлика от малтийските и люксембургските череши например, които са едни от...

Прочети още:

Loading...